Bohu

Bohu
Nenechávej mě smutnou a bloudící 
uprostřed cesty, 
ale udělej mě zářícím květem své Moudrosti, Spravedlnosti a Lásky. 
Má nevůle se změní ve vůli. 
Smutek v radost. 
Krajina zázraků vytryskne ze srdce 
jak živá voda. 
Přetav mě, můj milý, 
jako oheň taví kov za noci plné vůní. 
Žhavou mě ponoř do kalného rána, 
ať se ve mně upevní mé odhodlání 
následovat Tě.

SPOLÉHÁM NA BOHA

Ne, já se nebojím černé tmy,

prázdného prostoru,

stojícího času

temného hrobu

Nebojím se konce

Mám věčný život v Pánu

Modravým vzduchem letí holubice

a mává perutěmi.

Vidím Smrt jako temný stín

Bůh dá mi živou vodu od pramene

jenž tryská nedaleko bran ráje



Modlitba

Pane Ježíši,

ty jsi naším králem navěky

S tebou se setkávám ve svém srdci

Tam, kde je nejsvětější svatyně,

do jaké mohl kdysi vstoupit jenom velekněz

A my tam dnes můžeme být s tebou,

protože ty sis učinil chrám

z našeho srdce

Tam jsme v bezpečí před světem

Tam nás nemůže nikdo zranit

Tam sis postavil svůj nedobytný hrad

Tam se ti můžeme vrhnout do náruče

jak ztracená ovečka


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Léto 2023 - básně

Podzim 2023 - básně

Nepodmíněný základní příjem